Pokud Vaše zásilka nedorazila, mohlo se tak stát jen ze 2 důvodů.
Pokud Vám nedorazil e-mail potvrzující expedici zboží, nejspíš jsme zboží ještě nevyexpedovali. Zkontrolujte, zda:
Ač jsme tomu vždy neradi, chyba se stát může. Kdykoliv nás kontaktujte a podíváme se spolu na to, co Vás trápí, a pomůžeme Vám.
O expedici zásilky Vás vždy informujete e-mailem. V něm většinou naleznete také identifikační kódy balíků a odkaz na internetové stránky přepravní služby, kde můžete svoji zásilku sledovat.
Pravděpodobnost doručení zásilky je podobná u všech přepravních společnosti:
Pokud Vám zásilka nedorazí do 2 pracovních dní, zavolejte nám, budeme se tím ihned zabývat.
Volejte prosím telefon +420 469 623 490. Podíváme se s Vámi na opravu a pošleme Vám doklad se správnými údaji.