Na této stránce najdete jednoduchý návod, jak můžete své zboží reklamovat. Kdykoliv nám můžete zavolat, poradíme Vám, jak nejlépe reklamaci provést.
Vyplňte prosím formulář pro reklamaci, v něm uveďte podrobný popis vady, a pošlete nám ho spolu s vadným zbožím na adresu provozovny EUROPACK CHRUDIM, s.r.o., reklamační oddělení, Pardubická 180, 53701 Chrudim. Na stejné adrese můžete uplatnit reklamaci i osobně, budeme se Vám věnovat a pomůžeme Vám reklamaci zdárně vyřešit.
Při reklamaci po Vás budeme chtít údaje, které prokáží původ zboží, datum nákupu a prodejní cenu. To vše najdete na prodejním dokladu. Posíláte-li zboží přepravní službou či poštou, nezapomeňte ho přiložit. Pokud doklad nemáte, prosím zavolejte nám, doklad spolu dohledáme v našem systému.
Budeme rádi, když nám reklamaci oznámíte předem na europack@europack.cz nebo telefonicky na +420 469 623 490. Díky tomu budeme moci začít pracovat na řešení.
Záruční list automaticky nevystavujeme. Jako podklad pro reklamaci plně dostačuje doklad o prodeji – daňový doklad (faktura) nebo paragon, který přikládáme k dodávce, případně zasíláme e-mailem. Stáhnout si ho můžete také ve svém profilu na e-shopu. Budete-li chtít, na požádání Vám záruční list vystavíme. Stačí, když to napíšete do objednávky během nákupu.